Saturday, April 13, 2013

inspirasihana

aku: abangggg( nada paling manja)
suami: ya
aku: umi ada permintaan
permintaan dari seorang isteri,kanser payudara tahap2, er pr positif,yang berkemungkinan tidak hidup lama
suami : apadia (haha,dia dah lemah lutu jantung semua la ni)
aku: jomla kt p butik tudung inspirasihana kat shah alam,umi nak beli tudung telekung
suami: cheh, xpayah..

ala...kenapa ek kaum muslimin, sangat bermusuh dengan tudung?
apapun aku akan terus berusaha ajak dia p butik tu
walaupun ada butik online http://www.inspirasihana.com/v1/
tapi sangatla tak syok sbb dua kali beli online xmenepati saiz mukaku yang seperti kuih pau ni. yang beli dengan junior x-ki, sham sahaja yang alhamdulillah sangat puas hati. so butik inspirasihana, nantikan kedatangan cikgu aida!


1 comment:

Kulaan Kuala said...

hahahaha..buatlah nada manja hang tu..x yah kan ko..aku yg dok peminat Ariani ni..setahun sekali je dapat ..:P

baru2 ini saja jalan2 kat Banting..'nak tengok2 tudung boleh bang'

'tak payah' 'yang bergantung byk2 kat almari tu nak buat apa?' :P

saat-saat pertama bergelar ibu

saat-saat pertama bergelar ibu
cinta hati pertama