Wednesday, June 6, 2012

cuti sekolah end 2011

entry ditulis 31/11/2011
cuti sekolah ni memang antara aktiviti tahunan yang ditunggu-tunggu.baik budak-budak or guru-guru. bagi aku nilah masa nak melepak sket kat umah, main ngan anak-nak n membuat hobi2 aku yang xdapat dibuat semasa musim persekolahan.
orang selalu perg bercuti di waktu cuti sekolah. aku ada jugak pergi,biasanya x-lama sebab bercuti ngan budak-budak memang xmacam bercuti:).lagipun selalunya time cuti aku ajak suami balik kg je memandangkan kami jarang balik kg dek keBZan cik abang ngan kerja dia. adala aku pernah bwk budk2 p cameron highland,bukit merah dulu.lps tu kami dah xpernah p mana. duit pun banyak nak guna kalau g bercuti.oleh kerana $$ dan masa,jadi memang jrgla pergi mana-mana.cuti kali ni pun aku tak pergi mana. nak minta izin blk kg je ngan anak-anak pun kesian juga dengan suami.takpelah,aku pun dapat dah jumpa mak beberapa kali kebelakangan ni.
first skali aku nak berehat secukupnya(hehe).yang paling penting menyiapkan kerja-kerjaku yang banyak tertangguh. selain kerja sekolah, kerja-kerja rumah pun ada juga nak dibuat. walaupun punya pembantu,ada beberapa bahagian di dalam rumah aku je yang kemas.
I also want to catch up on my reading. My husband and I love to buy books. But to read it is a luxury that both of us can only occasionally afford to do. I have long list of reading materials and I just finished A Doctor in The House(800 pages and took me 1 month to finish!)
buku -buku yang masih menanti untuk dibaca

  1. aku terima nikahnya, trilogi
  2. selamat pagi cikgu!
  3. buku-buku agama dekat 10 biji
doakan aku dapat habiskan sebelum cuti habis!

No comments:

saat-saat pertama bergelar ibu

saat-saat pertama bergelar ibu
cinta hati pertama